jonnawestman.blogg.se

Nytt igen!

Kategori: Allmänt

Nu har jag skaffat blogg igen jag har haft ganska många bloggar innan men jag har alltid tappat lusten att blogga men jag har varit så jävla taggad på att skaffa blogg igen så jag gick in på en gammal blogg jag har haft tog bort alla inlägg och så.Varför jag inte gorde en ny blogg utan att jag tog en gammal blogg var för att jag är hur lat som helst så jag tyckte de va mycket enklare att bara ta bort allt än att behöva fixa en ny email och allt eftersom man inte kan ha samma.Men jag vet inte direkt vad jag sriva om men jag kan berätta om mig själv, jag är en tjej på 13 år jag fyller 14 i år jag bor i både knivsta och alsike, med min mamma bor jag i knivsta och med min pappa bor jag i alsike. Jag har en brorsa som fyller 18 om bara någon vecka och han och jag står varandra väldigt nära vi är typ som kompisar oftast men så klart har vi våra världskrig men de är nog ganska normalt haha. Sen så har jag mina vänner som jag spenderar ungefär all min tid med vi är typ som en familj på nått sätt. Sen så spelar jag handboll i vassunda if som är hur kul som helst har bästa laget och alla där är hur sköna som helst. Men jag är ganska dålig på att komma på saker att skriva om så ni får komentera vad ni tycker jag ska skriva om och så, men nu ska jag duscha och sen sova så godnatt <3
Kommentera inlägget här: