jonnawestman.blogg.se

Pinsam dag :o

Kategori: Allmänt

Idag så var de DM för oss vi spela mot 00:or och 99:or. De va roligt förutom en match asså fy spelade mot rorsersberg 99:or och nån 00a va med dom men asså ja dom är hur bra som helst och vi visste att vi inte skulle vinna över dom haha. Men asså vi förlora så stort vi gav upp direkt och jag tappa typ alla bollar och bara slarva, de var hur tråkigt som helst för att alla spela som åsnor men de pinsamma var att en kille jag var på g med förut satt och kolla på matchen och jag tyckte de va så sjukt skämmigt att han just skulle se den matchen :| 
Men efter den matchen så gick vi och åt och då börja de värsta, vi gick dit vi skulle äta och alla beställde sallader och sånt men jag tog pankakor, men jag ville smaka deras sallad, så jag tog nått konstigt salladsblad och tog en tugga och de va hur vidrigt som helst så jag typ spotta ut de på min talrik och just då går 2 snygga killar förbi och glor sönder på mig. Cornelia som såg de bara JONNA JONNA sluta och jag typ bara vadå så såg jag dom och jag blev Tomato face och börja skratta. Senare när finalerna spelades så skulle jag gå ner för läktaren så ramlar jag i en pastasallad och den typ flyger ut över hela golvet och alla kollar på mig. Så helt ärligt jag har aldrig varit så pinsam in My hole life :') 



Kommentera inlägget här: